Amaç: Gözlem ve muhakeme becerilerini geliştirme.
Yaş Düzeyi: 4 yaştan itibaren.
Oyuncu Sayısı: En az 2 kişi.
Gerekli Malzemeler: -
Süreç:
- Çocuklardan belli özellikteki nesneleri bulup getirmeleri istenir. Örneğin, pürüzlü, kokulu, sert, yumuşak gibi.
- Bu kavramlara renk ve şekil özellikleri de dahil edilebilir. Örneğin, “bana kırmızı bir nesne getir” ya da “bana daire şeklinde bir nesne getir” gibi.
- Hatta yönergeler gittikçe zorlaştırılabilir, örneğin: “bana büyük, siyah ve yumuşak bir nesne getir” gibi.
Kaynakça: Bertrand, I & Mullenheim, S. (2011). 365 Kıpır Kıpır Oyun. İstanbul: Timaş Yayınları