Psk. Danışman Yelda Arslan
UYDURUK HİKAYELER
8888


Amaç: Akıl yürütme, dil ve ifade becerisini geliştirme.

Yaş Düzeyi: 6 yaştan itibaren.

Gerekli Malzemeler: -

Süreç:

  • Ortaya 2 kelime atın. Örneğin; “ördek ve muz”. Çocuğunuz bu 2 kelimeyi kullanarak anlamlı bir hikaye uydurmaya çalışsın.
  • Sıra ona geldiğinde size verdiği kelimelerle uyduracağınız hikaye, çocuğunuza model olarak dil ve ifade becerisine katkı sağlayacaktır.
  • Oyun biraz daha karmaşık hale getirmek istenirse kelime sayısı arttırılabilir.
 
Kaynakça: Bertrand, I & Mullenheim, S. (2011). 365 Kıpır Kıpır Oyun. İstanbul: Timaş Yayınları
 
Psk. Danışman Yelda Arslan